This WordPress.com site is the bee's knees

Naj narodne poslovice

Na psu rana, na psu i zarasla.

Besposlen pop i jaride krsti.

Ne daj mi, Bože, ono što mi majka misli, već mi daj ono što mi žena misli (kada je čovjek izvan kuće, majka misli na nesreću a žena misli da je otišao kod druge).

Bolje je biti živi prosjak nego mrtvi car.

Što je skuplje, to mi je jeftinije, jer neću kupiti.

Bit de braco gade, al neznatno kad de.

Dok se čovjek sam ne osramoti, ne može ga nitko osramotiti.

Ne daj mi, Bože, ono što mi majka misli, već mi daj ono što mi žena misli (kada je čovjek izvan kuće, majka misli na nesreću a žena misli da je otišao kod druge).

Blato može uprljati biser, ali ga ne može pretvoriti u blato.

Može se biti lukaviji od drugih, ali ne od svih drugih.

Odgovori

Oblak oznaka

